dimecres, 28 de febrer del 2018

Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die! - Jethro Tull


Quan vaig veure el Long Play que el meu germà Lluís havia portat a casa, el que més em va sorprendre va ser la seva caràtula amb el dibuix d’un tio pelut fent una “botifarra”. Als meus tretze anys, allò era quasi pecat i em feia sentir certa vergonya aliena. Cal recordar que quan jo tenia tretze anys gairebé tota la meva generació érem una mica paradets.

Resultado de imagen de jethro tull too old to rock and roll too young to die comic
A més a més, aquell disc s’obria com un llibre i en el seu interior es desenvolupava tot un còmic. Malauradament l’anglès no era la llengua estrangera que ens ensenyaven a l’escola i amb prou feines vaig aconseguir traduir el títol: Massa vell pel Rock and Roll, massa jove per morir.

Un tio pelut, que fa la “botifarra” i tocava la flauta travessera com si fos un pink flamingo.

Interessant. J.S. Bach planeja a l'ambient.

Jo avui em solidaritzo i em faig meu el tema per tots vosaltres.

A Spotify


A youtube

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada