dimarts, 27 de febrer del 2018

Indian summer - Glenn Miller

Resultado de imagen de glenn miller indian summerNo sé quants anys tenia ni per quin motiu jo era a casa la tarda que, per primer cop, vaig escotar la sintonia a la radio.

Pot ser tant sols estava refredat sense poder anar a escola o pot ser convalescent de qualsevol de les “pupes” que vaig viure de petit. Si, jo de petit era un “pupes”.

La mare era a l’habitació on,  mentrestant escoltava el programa, feia ganxet o pot ser arreglava els baixos d’uns pantalons.

A mi les preguntes i respostes endreçades de l’Elena Francis tant em donaven, però la sintonia va quedar gravada.

En aquell moment per mi tant sols era la música d’un programa de radio.

Més tard vaig saber qui era en Glenn Miller.

Per escoltar a Spotify:






A youtube 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada