dijous, 22 de febrer del 2018

"Adagio d'Espartacus i Phrigia ". Aram Kachaturian


Spartacus - Ballet Suite: Adagio of Spartacus and Phrygia - Aram Khachaturian


Tot sovint la ment et permet viatjar a llocs insospitats.

Devia ser petit, uns vuit anys, i a la tele sonava una música, banda sonora d'una sèrie,  que em deixava embadalit. 

Durant molts i molts anys només he recordat que, mentre sonava la música, es veia un imponent vaixell de velam. I res més, cap més informació. No la vaig tornar a escoltar i va quedar adormida dins la meva ment.

De cop, un dia a la radio, va sonar de nou aquella música de la meva infantesa. Vaig llavors saber que era la peça que us presento ara i esbrinant que la sèrie de TVE era La línea Onedin.






Si voleu gaudir amb el ballet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada